bildbomb från kryssningen!

ja vad finns det att säga? kryssningen var helt okej rolig, båten gungade och helsinfors var en kall stad.
maten sög på båten och kudden jag sov på var kass.
min släkt är underbart konstig och det var ändå skönt att vara med dom.
men det var skönt att komma hem.
 
jag har blivit hånad av en 11 årig random bortskämd rikemans brud och blivit kallad lilla my.
sjungt med på finnkareoken och ja..det som hände på båten stannar på båten. eller något sånt.
 
när jag kom till fagersta blev jag bjuden på mat av karln, var ute och gick i spöregnet och fick första gången på över en vecka vara med honom i mer än tio minuter!
 
hade en lektion i skolan idag, det  var massagen och tur som det var så var det jag som skulle få sen drog jag till sjukhuset och fick mitt schema, jag kommer  vara död efter de fem veckorna!
nu ska jag plugga till imorgon sen tagga träning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0