fan vad snygg jag är/var

pendlar mellan datorn och tvn och försöker skriva klart det här inlägget, går det bra eller? nej.
jag har kommit på att jag pratar med mig själv här i bloggen,kanske för att ingen läser men ja visst.
 
tänker fortsätta prata med mig själv. kvällen igår var helt okej, förutom min läpp som gör jätte ont.
börjar smälta att jag ska dra, har haft 420 partydanser och typ hoppat på min pojkvän av lycka!
aaaaaah jag ska åka!
 
var ner och kikade på zacks match, grym bror jag har som gör matchens två mål och båda genom att komma själv mot målvakten och dra honom! så jävla stolt!
nu ska jag tvinga mamma göra mat, typ skrika,gråta och hoppa.
 
jag ser ut att ha pottfrilla och såg en bild på en perfekt längd  som jag hade i 8an tagga att spara ut. snart där!
får se vad som händer ikväll. hoppas på något roligt
 
kolla underläppen så ser ni skillnad, stackars mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0