GOOODMORGON

finns det något värt att skriva?troligtvis inte.
men klockan är kvart över sju och jag börjar inte förrän nio så kan väl lika gärna säga att jag lever och att jag hatar människor som tycker synd om sig själv på bloggen.
 
hatar även människor som inte fattar att de luktar illa och förpestar hela bussen.
har precis sms bombat mimmi med 18 helt onödiga sms. funderar på att göra det till gustav också. bara för att fördriva tiden.
 
igår då, jo jag hade en helt ovärd skoldag, pratade om att jag är ett b barn som bara får b på inlämningar, prov och i nästan alla slutbetyg. b=vg+ fast ändå lite bättre typ mvg-
fick reda på en prov i skolan, vad fick jag jo b nästan a. skrattade lite och gick därifrån
 
gjorde ett svenska prov lite oseriöst och fick ett c wohoo! variation!
nu sms bomdade jag gustav också. älskar onsdagsmorgon!
 
okej men igår då var jag och firade gfarmor som blev 80 med massa fika, efter typ 40 minuter mötte jag upp gustav och gick ner till hans farmor och farfar och åt mat, drack ett sjukt varmt kaffe och åt choklad!
kollade på go kväll och gick sedan hem, blev NÅGRA stopp på vägen men det gick väl bra ändå.
 
sen låg vi och pratade som bara vi kan, bästa du.
idag ska jag inte göra något i skolan förutom att fika och sitta på en stol sen hem och träna.
 
mitt liv är så intressant och ändå har jag så mycket att skriva om. hoppas ni hör ironin
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0