jag hade ditt liv i min hand

jaha, jag gick upp fyra imorse, insåg igår att jag hade räknat fel och att jag måste gå till bussen fem.
¨trodde det var ett skämt när klockan ringde!
 
idag har vart en lugn dag och jag har gjort mitt första venprov! gud jag är så stolt och ja allt.
ni som inte är intresserade av den här linjen eller inte är så nära mig förstår nog inte hur stort det är eller hur stolt jag är över mig själv.
 
jag har stuckit en annan människa med en nål utan att göra den illa. förstår ni?
efter jobbet drog jag och köpte julklappar till alla med gustav.
 
mimmi har halva sin klar, zack har halva sin klar, sofie har halva sin klar och gustav har halva sin klar. jag gillar att göra det halvt haha.
 
vi drog sedan hit och kollade på min bilddagbok som jag har kvar haha från 07 till 10
sjukt hur man såg ut, pinsamt ska gräva ner mig.
var tvungen att städa för att inte somna.
 
min bror har blivit en hemmafru och bakar och jag ska snart sova då jag ska upp fyra imorgon igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0