Min mamma har hamnat i 40 års kris och jag är snygg

Måste börja med att säga att min familj är inte lätt att leva med. Min far har något för att gå upp tidigt och ja städa.
Så halv åtta imorse så började han dammsuga så det var bara att gå upp!

Han sa även att vi skulle äta som
Familj idag då det sällan blir så, tror ni det hände? Nä
När vi skulle äta lunch fick jag värma en pizza för de skulle till Västerås och tacka nej till lagad mat hos gustav för att få samtal av mamma att de inte skulle bli mat men hon hade köpt färdig mat till mig.
Nej min familj är udda

Hade iallafall en trevlig dag med Gustav, fotboll som nu börjar bli intressant att följa, klippt gustavs skägg med en köks sax, han var livrädd att jag skulle klippa i örat eller halsen. Stackarn litar inte på mig..
Sen avslutades kvällen med paj hos Emma och massa konstigheter
Ojdå?

Min mobil har även fått ett zebra skal, jag har känt mig såå jävla snygg idag och står nu i badrummet där lampan blinkar som i saw ( har aldrig sett men litar på min mamma )
Ska upp sju imorgon gillar mig själv för det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0