wää saknar mitt hår! snart där!

jag känner att mitt lov suger lite för det enda jag gör är att plugga. känner inte att något fastnar heller.
kanske ska göra som mina töntiga och över positiva fb vänner som "tänder lite ljus, tar en kopp te och myser ner sig under en filt med plugg" ooh vad bättre det blev!
 
nej jag tänker fortsätta gnälla, ligga i soffan och bara kolla på böckerna och säga till mig själv eh jag klarar det.
eller så pluggar jag bara..snart.
 
var nyss ute och gick, lyssnade på radio där de hade ett sjukt samtalsämne. människor som gör mer saker under sex än att bara ha sex. de ringde in folk som berättade att de pluggade, åt och rökte med mera. jag gick och skratta samt kollade så ingen såg mig. lite pinsamt sådär..
mötte upp gustav och gick med honom en bit, släppte av honom och fortsatte gå. han skulle på bandy och tjata om någon jävla korv.
 
kan inte säga att jag är avundsjuk, pluggar hellre.
åh! när jag skulle hem så var den en tjej som matade änder på en bro som jag skulle gå över och det var seriöst änder överallt.
jag fick panik. JAG HAR DEN STÖRSTA FOBIN FÖR ÄNDER OCH SPINDLAR! så det finns inte. jag hade hellre hoppat i vattnet. men ångest i bröstet och tårar i ögonen (pga vinden) hehe så klarade jag mig över!
 
wööö.
nu ska jag nog duscha, älskar att duscha, hatar att torka och smörja in sig och fixa håret efter. så onödigt att det ska bli så..
 
åh måste plugga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0