du älskar mig, och jag vill ha dig

idag var en bättre idag, jag vaknade i tid men hade dock glömt borsta tänderna på kvällen. kände mig äcklig.
drog på mig världens skönaste skjorta jag fick av mimmi och den var stor. helt awesome
 
hälften av lektionerna idag var inställda så jag drog hem till halv tre. försökte gymma med det gick bajs så jag tröst åt glass istället.
gustav kom över och vi kollade barnprogram pratade med mamma och han tog fula bilder på mig.
någon kommer säkert upp på fb och ja då förstår ni.
 
vi kollade sedan på hockey, blev ju krig mellan paret. fbk mot hv. ajajajaj
när vi satt och kolla så lekte jag med mitt hår och fick helt plötsligt en stor hårtuss i min hand. för igår borstade jag ut mitt hår för första gången på en månad och då lossnade det också tussar
 
ALDRIG HAFT SÅN PANIK I MITT LIV NÄR JAG HÖLL HÅRBOLLEN I MIN HAND
 
hittade även den fetaste spindeln på väggen i källaren. jag dog
 
nu ska jag snart sussa och inga spindlar i mitt rum vad jag vet. ångest måste städa.
imorgon ska jag cutta hår så det här är de sista bilderna med "långt" hår..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0