du sätter höstsolen i eld

idag mina kära har varit en plågsam dag, hade först massage där jag höll på att dö för att det kittlades så mycket, naturprov där kag klämde ut allt jag hade i hjärnan och sedan engelskaprov.
 
det är inte okej punkt
 
kommer in i klassrummet igen och någon har gömt saker, lagt saker i våra jackor och snott cigg. det är inte okej och det är omoget.
 
drog till mimmis lägenhet och den var superfin, hade med mig blommor och kakor som inflyttningspresent. sen hjälpte jag henne bygga ihop stolar. gud det känns så konstigt att inte ha henne här och jag får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker på det.
mimmi<3<3
 
nu väntar jag på mat och gustav, blir dovås ikväll och hoppas det blir awesome, länge sen jag umgicks med dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0