ps lycka till ikväll

jag sitter här i mitt röda hår och ska snart ner till farmor och äta.
jag är helt ovan med frisyren och färgen samt att jag får en chock varje gång jag ser mig i spegeln.
 
igår åkte jag och sofie till västerås, gud vad jag har saknat min bästa.
vi kollade på modig som var awesome och som var vår film rakt igenom!
gick runt lite på stan och sen åkte vi hem.
 
mötte upp gustav som följde med mig hem, han kollade på fotboll united mot något lag och jag sov/läste en bok. jag är så intresserad av det.
sen lagade vi mat, åt med familjen och gick till honom.
 
vi började laga kladdkaka 10 på kvällen och det var ingen bra idé för den blev JÄTTE bränd som smakade som knäckebröd.
 
men det var en rolig kväll och hoppas på en lika bra kväll nu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0