godkväll

blogg.se har inte velat fungera på min mobil och jag har inte haft tid att sitta vid datorn. lovet är snart slut och jag har spenderat den mesta tiden till att plugga då jag inte vill ha med mig något till belgien. jag börjar inse hur nära det är och har lite blandade känslor. mest pirrig! i tisdags var vi i avesta och umgicks med jonas och emelie. dubbeldejt! vi bowla och åt pizza. gjorde denna dejt för att jag och emelie behövde träna på det då vi båda är ganska kassa och för att gustav skulle få se vem det är jag åker med. vi hann även förbi mimmi medan vi väntade på bussen. riktigt trevligt! igår storsade jag runt i fagersta i mina 14 cm klackisar och vit kavaj. våren är här! kollade på när gustav tatuerade sig och blev själv extremt sugen. sov över där och kikade på frankensetein från 1931. den sög. idag fixade jag nyttiga amerikanska pannkakor till gustav. han fick till och med frukost på sängen! under dagen så har vi bowlat med hans mamma och bror, tagit en promenad och jag tog även en kopp kaffe med hans mamma och bror i soffan medan han åt. sedan drog vi ut på balkongen och njöt av värmen. halv fem drog jag till polisen och fixade ett id kort. jag ser sjukt arg ut, om blickar kunde mörda! mamma dog när hon såg hur jag skrev. ser ut som att en 2 åring har skrivit. men vafan det är svårt att vara vänster och skriva på en jävla platta och inte försöka sudda ut! nu har jag ett iaf. drog ut och sprang 5 km också. duktig duktig! svetten droppade från nästan och sminket var utsmetat. nu ska jag läsa ut min bok och om jag hinner börja skriva på min uppsats. imorgon väntar gym och lite annat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0