hej från aalst!

sitter nu i soffan och väntar på att gustav ska fixa skype igen som att vi kan fortsätta prata. resan hit var en pina och jag tror aldrig jag har gråtit så mycket som jag gjorde när jag sa hejdå. övervägde att inte åka. men idag känner jag mig inte alls lika i humöret. staden är jätte fin och det är varm, vår lägenhet är så sjukt snygg och jag har en av dom bästa här och världens bästa via skype så jag känner mig inte ensam även om det kommer brista någon dag, men så är det imorgon är det första jobbdagen och kan inte vara med nervös känner jag. men med 3 timmars sömn så känner jag att jag bara vill sova nu. imorgon är det massa nytt som kommer hända. fanns inge speciellt idag, blev kallad fucking hippie av några killar. gått runt i hela aalst och kollat och packat upp. en superfin stad är det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0