så känner jag idag!

provet gick helt okej, bara ta tag i resten nu. gud jag känner att jag inte pallar mer plugg nu! dock är det snart över.

i fredags så bjöd jag hit alla mina fina vänner på fika och singstar, för att säga hejdå innan jag drar till belgien då jag inte hinner träffa dom sista veckan nu.

igår drog jag ut och sprang i snö/regn. hade bara thigts och en tjocktröja, blev dyblöt och iskall, lämnade mobilen hemma och kom på att jag hade låst ut mig själv och kunde inte få tag på min pappa som sov eller bror som satt vid datorn. som tur var så mötte jag min fina kille i bilen som hade en telefon. kom till slut in och kunde duscha varmt.

efter det så blev det sängläge i gustavs säng, med 2 skålar glass, en munk, pizza cola och godis. helt okej lördag! kollade även innebandy och hockey sen massa filmer.

idag ska jag hem till honom och kolla fotboll, inte så super pepp på att kolla i typ 6 timmar. kanske ändrar sig

hoppas dagen blir bra iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0