tiden går fort när man har roligt

jag ligger här i min säng sex på morgonen och undrar varför jag gick upp så tidigt.

mitt smink är typ slut så jag kan inte sminka mig mer än att sätta på ett par ögonbryn. och jag är jätte trött. vill bara att det ska bli fredag så jag vet att jag får sova ut.

igår var jag och firade gustavs farfar med mat och efterrätter. okej att synda då. kollade på bebis och hade det allmänt kul. åkte hem till gustav och skulle plugga medan han skulle kolla fotboll. blev inge plugg utan låg och halvsov.

idag kan vara den segaste dagen i skolan och längsta. jag vill inte...
efter blir det att köpa de sista sakerna till belgien. provpackade igår. allt får precis plats hah!

sen ska jag hämta ut mitt id. känner mig som en stor flicka.

har även 9 fina månader med min fina kille. tänk vad tiden går fort!

jag vet att min blogg typ suger. kommer bli bättre när jag reser.
annars kan ni alltid följa mig på instagram som jag är lite mer flitig med. pslyckatill








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0