valborg

antar att alla hemma i sverige är fulla eller början till fulla. det är ju standard samt brasan.

vi sitter här i varsin del av lägenheten och gör absolut ingenting. de firar inte valborg här men vi är lediga imorgon.

känner att jag nu börjar sakna alla där hemma. hänga med vänner och se sin pojkvän nära och känna kontakt. den kontakten jag får är när jag hjälper barnen eller när jag blir sällskapssjuk och vill vara nära emelie!

just nu skiner solen men det är lite kyligt. dagen har vart bra kollat på djungelboken på engelskan räknat lite matte och målat. hjälpte en tjej att måla. jag höll i pärlorna hon skulle måla och det slutade i att hela jag var full i färg.
men dagen var ändå väldigt rolig!

nu väntas snart mat sen förhoppningsvis något roligt. annars blir det väl en serie och soffan






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0