nu börjar det!

imorgon börjar skolan igen, tänk att mitt sista sommarlov har gått och jag är inte imponerad. visst har det vart bra för det mesta men ja.

jag och mimmi har tatuerat oss, det bästa jag gjort även fast smärtan är det värsta jag vart med om!
men jag älskar den!! nu kommer hon och håkan följa mig tills jag dör!

jag har umgåtts med vänner, kollat fotboll, gjort langos och blivit spymätta! och provat på atlet. just nu känns allt väldigt bra.

skolan börjar och det är sista året och det känns skönt. samt att ha något att göra om dagarna. ska dra ut massa kläder ur garderoben och köpa nya träningskläder och annat fint! har tre kassar som ska till röda korset!

nu ska jag börja på en liten mini diet och se om jag pallar. 60 dagar fixar jag lätt!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0