stress

imorgon går jag från att vara liten och söt till att bli myndig och mogen kvinna.

hela dagen går åt till att städa och fixa. stress! 12 pajer ska bakas. kakor. städa och dona. tur att man bara fyller 18 en gång! har ju dock studenten snart haha..

har även hunnit träna igen. så skönt att få känns hur svetten rinner, känna att man blivit starkare och se framategen!

i tisdags träffade jag svärföräldrarna och gustavs farmor och farfar för en lunch. han var ju självklart med!

igår bestämde vi oss för att gå till ett fik och ha lite ensamtid. dock blev vi dyblöta då det började spöregna. gustav tyckte det var kul och jag var förbannad. som vanligt haha..

nu ska jag fortsätta städa så somnar jag gott ikväll!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0