allt går upp och ner

sitter hemma ensam med katten och äter en bulle för att jag kan. imorgon är det sista dagen och då ska det fixas. städa och allt som ska göras.. har vart och firat bästa vän med mat och fika. massa skratt och ja en härlig eftermiddag! tänk att hon blir så stor..herregud bara 6 månader innan jag också är 18. ångesten börjar komma. nu ska jag hitta något att kolla på och kanske byta om. spetsklänning är inte så jätte skönt att sitta i. alla mina vänner samt karl är hos joel och kikar film. att vara katt/husvakt suger ibland. men vad ska man göra? nu ska jag fortsätta kolla på 14-17 åriga killar som får prova på att sitta i fängelse för att dom gör olagliga och dumma saker. woopwoop

Kommentarer
Postat av: mimsan

hahaha va fin jag är. Undrar hur jag kan vara singel.

2013-02-03 @ 11:05:27
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0