börjar vi se resultat? nä

var nyss och gymmade, gick apa..mycket folk och inte alls ork. slutade med att jag sket i det och gick hem. men nya tag imorgon!
hinner innan skolan och efter få se vad jag känner för..

i skolan så har vi flyttat in i vårt nya klassrum, jag och emelie har pratat engelska med någon lärare som ska hjälpa oss inför belgien som det bara är 2 månader och 2 dagar kvar till!
jobbat på med down syndrom och bara vart kan man väl säga.

skolan har blivit slapp i perioder och så blir det super mycket efter typ en dag. det här med att planera är något som mina lärare missar kan man säga.

men snart är det lov! kommer bestå av träning, träning, plugg, plugg, plugg,plugg och vänner då.
måste jobba som fan inför belgien men det är lätt värt det!
nu väntar jag på att maten ska bli klar och att min karl ska komma hit och hämta mig.

snö+kallt+agnes=lat agnes som kräver att någon kör henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0