det är en vanlig dag och jag har det bra

sportlov är nu här och jag sitter och pluggar, skönt att få allt gjort så fort som möjligt så kan jag njuta sen!

igår drog jag och tränade i några timmar, skönt att känna sig slut i kroppen men ändå pigg! såg på zacks match, tog en promenad i skogen med gustav och kollade herrarnas match med far och karl.

gick i min ensamhet till servus och köpte bj. satte mig sedan och gjorde klart en uppsats.
på kvällen blev det mello mys med mimmi.

jag har en liten fjortis kärlek på ulrik, kändde mig som 12 när han sjöng haha.

idag har jag vart effektiv städat, ätit glass och snart gjort klart en refererande faktatext.
snart bär det av till fh för att kika match med emma som vart borta i 2 veckor sen får vi se vad som händer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0