glad helt vanlig dag!

igår fick jag väldigt mycket gjort. läste ut en bok som vi läser på svenskan, lämnade in en engelska uppgift och fortsatte på en engelska uppsats.

drog även och gymmade i 1,5 timme och innebandy 1,5 timme. skapligt slut i kroppen idag!

och idag är det alla <3 dag. något jag inte brukar fira och inte bryr mig om så mycket. kom till skolan med den fetaste träningsvärken och fick fika. skolan rullade på fort och sen var det möte inför belgien!

den 21 april bär det av!
efter mötet mötte jag upp en väldigt finklädd och snygg kille för middag. fick en ros på köpet även fast jag sa att ham inte skulle köpa något

provade det nya grekiska i avesta. inget jag tycker ni ska prova men det dög.
nu sitter jag hemma, ska snart sussa och palla upö till skolan imorgon. blir även att spender dagen och natten med mimmi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0