darling i'm home!

sitter nu i min soffa och svettas som en gris. kastade precis av mig alla kläder och hoppas nu att det ska bli svalare.

veckan i wien var den bästa utomlandssemestern jag haft! så mycket som vi har gjort. allt vi har delat. från drinkar på stan, till picknick i en park med massa skitsnack och skratt.

vi hann även med att gå på tivoli, zoo, besöka stan x antal gånger och träffa släkt. åka tunnelbana bara för att och få dåliga raggningsrepliker.

det har vart mellan 34-39 ute och inne hade vi 31 grader. jag har svettats som en gris och gått upp ett kilo eller två. de jag bodde hos tog mig alltid runt midjan sa något eller skakade på huvudet och gav mig mat godis osv.

nu väntar jag på att klockan ska bli tio så jag får pussa på min karl!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0