21.33

jaha här sitter jag i soffan som vanligt. det händer ju inte så mycket på mitt lov.

men de senaste dagarna har det ändå hänt något. i fredags träffade jag gammelmormor och snackade en del. på kvällen drog jag tillbaka till norberg och kollade på våra vänner som spelade. dock vad det kallt och jag hade kramper i magen.

på lördagen firade jag bästa tremenningen som tog studenten och på kvällen så hade jag tjejkväll med mimmi och sofie ♥
vi hade det helt awesome.

nu har jag blivit sjuk och har inget att göra. sitter hemma och kollar på tv och läser om körkortet.
allt känns jätte tråkigt och jag vill vara liten igen och kunna bada varje dag med vänner..

idag kom även jenny m barn samt gustav över ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0