30 kg godis och mens.

jaha då kom årets första mens. perfekt till påsken så jag kan äta godis och skylla på mensen och så har jag haft den innan belgien och behöver inte oroa mig.

även skönt att veta att jag har en veckas påsklov nu, en del arbete som ska in men ska försöka göra mycket imorgon och måndag. så slipper jag stressa sen. har ju bara tio dagar kvar i skolan innan jag sticker!

idag har jag vart på påskmiddag hos gustavs mormor. massa mat skratt och historier. även lite spel på slutet. senare drog vi till mange kollade på en av de sämsta filmerna jag sett och ätit lite pizza.

imorgon blir det som sagt plugg, pw med mimmi och vad kvällen vill erbjuda får vi se! säkert plugg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0