blir så trött

jag sitter just nu och lyssnar på radion där de har en tjej som är med i en feministisk och anti rasistisk grupp och även gjort en "serie" som heter så jävla pk.

när jag hör henne prata så blir jag arg på samhället. jag känner att hon och jag delar så mycket tankar.

jag blir så trött på samhället. alla rasister och homofober samt alla andra sjuka grupper. män som tycker det är okej att ta på någons rumpa eller bröst på krogen för att.man klär sig utmanande eller dansar utmanande. seriöst? det är väl det värsta jag har hört. man ska väl få klä sig och dansa som man vill? jag ska väl få känna mig sexig utan att någon tar på mig?

det är ren idioti att tänka så. då kan jag säga ditt ansikte ser utmanande ut så jag slog dig. ni hör ju

jag tycker att rasism och homofobi är idioti, då har jag väl rätt att säga att dom är idioter. det är så extremt töntigt att hålla på som man gör nu. det är 2013 och världen bör vara jämställd..kvinnor ska inte behöva få sperma på sig i tunnelbanan, starta klubbar bara för kvinnor och genomgå sexuella övergrepp och liknande snusk för hur man ser ut.

jag säger som mary wollstonecraft sa kvinnor vill inte ha makt över män utan över sig själva!

samt det här med att vi feminister behöver knulla för att fatta. jag tror inte lite kuk får oss att ändra våra åsikter.

världen är en sjuk plats där för mycket idioti härjar. jag blir så arg när jag hör hur hon pratar om samhället.

våga säga nej..sätt ner foten och säg nej..ni kvinnor ska inte behöva ta emot allt det här..säg nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0