det kommer och det går

ja mitt skrivande går lite upp och ner. jag har mycket annat för mig och hinner inte allt som man tror att man ska hinna. mitt humör går lite upp och ner också. jag saknar alla jätte mycket och allt kom under valborg då jag fick en fin bild på alla mina fina vänner och kände fan vad jag saknar alla. men jag vill inte åka hem till lilla fagersta utan ta hit alla fina till lilla underbara aalst! så det går lite upp och ner med min saknan men jag trivs så sjukt bra här och mår så himla bra! vädret är underbart och har kommit min klass mycker närmre. de lyssnar på mig, frågar mig om hjälp och vill att jag sak hjälpa dom med uppgifter så man känner sig väldigt behövd och glad! men idag blev jag väldigt chockad då jag blev slagen av en elev! dock fick jag en ursäkt och han fick en time out i hallen men ändå. trodde aldrig han skulle slå mig. men nu vet han att han inte ska göra om det! idag kom emelies föräldrar ner hit så vi visade dem runt och drog iväg och åt på en rätt billig och bra restaurang. dit ska vi igen plus att deras strips var så jävla goda! nu väntar duschen, fixa naglarna om jag hinner och imorgon är det någon superdag här med rea i alla affärer marknad och massa så det blir nog en hel del shopping plus frossa dag! bakelser till frukost och vi har laddat upp kylen så ni ska få se imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0