helgen

I helgen drog jag och mina fina vänner från sverige till bryssel och kollade runt lite på det som måste ses. Kan säga att byggnaderna var helt otroliga och manneken pis är nu sedd.

Även fast det regnade så stoppade det inte oss från att ha en rolig resa, njuta av kulturen, maten och shoppingen.
vi kom först till stora torget och kollade runt lite,satte oss på ett cafe med öppen brasa och drack choklad, det kändes som jul haha. kollade på manneken pis och shoppade loss efter det.

provat musslor och gått in i en affär som hade öl i alla smaker!
handlat för mer än vad jag trodde, köpt toppar som jag aldrig trodde jag skulle ta på mig. men jag älskar dom. ätit våffla med choklad och kiwi samt råkat ta ut 1000 kronor utan att fatta det eller vetat om det från början haha

vi kom hem åt chips godis glass och jag drog i mig två öl hör och häpna.
kommer kännas konstigt att inte kunna gå och köpa öl när man vill, tur att jag har en pojkvän som snart kan!

nu ska vi chilla en stund till innan vi ska ta på oss sista veckan!

bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0