jag gör allt för dom jag älskar

sitter här i vardagsrummet ihopkurad i en fotölj och kollar ut igenom våra sjukt stora fönster och kollar på människor som går förbi i regnet. något vi också snart ska göra för att komma till bussen.

i söndaga körde ett tåg av rälsen och det tåget hade något giftigt ämne i tankarna så det blev en explosion och det skedde en station från vår. staden var tvungen att fly sina hem och vi kommer inte kunna åka tåg på resten av resan utan buss. något som gör mig sjukt stressad då vi aldrig vet vart bussen ska gå. men vi löser det.

men igår var den värsta dagen och jag ville bara hem. på bussen satt killen som pekade finger åt mig och visade att jag skulle dö och vi satt ganska nära. jag var illamående och nära på att svimma..

men vi kom fram och dagarna i skolan går sjukt bra även fast de kollar mina gränser! men jag löser det hah.

igår fick jag även ett brev av min karl. då tårarna började rulla kände jag hur lycklig jag är som har han och hur mycket jag saknar honom.

idag ska det även regna och åska som idag och vi som har massa ärenden..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0