mördablickar till alla.

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte kännt suget eller haft så mycket tid.

det är våra sista dagar här och då vill jag inte sitta fast i datorn. även om det regnar så vill jag ha en sista tid ute på torget, gå runt i affärerna och njuta av att sitta och kolls ut ur våra stora fönster. samt njuta av praktiken så mycket som det går.

men det finns inte så mycket att berätta egentligen då praktiken rullar på och som att de har schema så kommer det se ut lika som de andra veckorna.
men i måndags hade vi en avslutningsfest för de två tjejerna i min klass då de ska opereras. min handledare hade bjudit över sin vän kato som är en idolvinnare tror jag.
alla blev superglada och ville ta kort med henne.

imorgon är min sista dag och jag känner hur tårarna kommer bara jag säger det. vi ska ha en liten fest då också och säga hejdå till mig och den andra praktikanten giovanni.

idag ska jag även packa det sista som går och köpa all choklad!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0