sista natten och sista dagen

idag är sista dagen här borta. vi har jobbat för sista dagen. något som var riktigt jobbigt. vet att jag aldrog.mer kommer se dom då alla ska till olika skolor sen. men jag fick en egengjord ram och de skulle skicka ett kort och tjejerna i min klass hade gjort en liten påse.

gud vad jag kommer sakna dom och hela staden! blev ens vardag och jag trivs som fan. engelska och flamländska är det som går i ens huvud och svenskan är borta känns det som.
men det ska bli skönt att komma hem. få träffa alla och komma hemm till gymmet rummet och ens garderob. men att bo i denna lägenhet skulle inte skada!

sitter nu och kollar på min packade väska och hoppas på att vi kommer iväg. bolaget vi ska åka med är i strejk men det verkar lösa sig! hoppas hoppas! nu ska jag fortsätta ha ångest över pengar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0