svensk mark!

jag har vart hemma i 3,5 dag och det är underbart! vi kom hem efter en lång och lite nervös resa. emelie fick en trasig väska på arlanda och jag tappade min ring..

men när jag såg min karl stå med världens leende och vänta på mig så blev allt tio gånger bättre! kan ha vart den bästa stunden i mitt liv. satte oss i bilen hem, åkte med fönstrerna öppna, hög musik, sjöng och skrattade. det var även 25 grader så jag kunde inte klaga!

drog förbi norberg och sa hej till bästa moster innan jag åkte hem och åt med familjen. bytte om lite snabbt och drog till elin för att träffa alla!

igår var första skoldagen och det var ingen ro precis! två prov och fick slutarbeten som ska in om en vecka! men detta ska jag klara!
på eftermiddagen drog jag och gustav ut och sprang runt eskiln i värmen och en liten promenad.

nu väntar jag på att han ska komma så vi kan dra till gymmet. måste komma igång igen och klara mina mål. allt annat än nöjg nu och vill bara starta om






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0