tänk att man är så mänsklig

jag ligger i sängen i en sportbh och thigts. något jag har gått runt med hela dagen och kollat lite träningsscheman till mig själv. då det inte har blivit någon träning här borta och jag känner abstinens så blir jag lugnare av att tänka på hur jävla bra jag snart kommer må.

idag har jag även hunnit sola och lekt hippie medan de andra rökte vattenpipa.
jag har även haft alla känslor som går att ha i kroppen idag men mest ilska. men det är väl mänskligt antar jag.

igår gick vi bara till tolv men var en sån sjukt jobbig då det enda man gjorde var att skälla och tror aldrig jag har tänt till som jag gjorde. blev lika chockad som de blev.
som tur var gick vi bara till tolv och sedan hem och köpa godis till på lördag! tror jag köpte godis för 60 kronor haha.

på kvällen drog vi ut en sväng med kaat och hennes vänner men det blev snabbt i säng!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0