I'm a goddamn coward, but then again so are you

Jaha näst sista dagen i skolan nu då, imorgon slutar jag skolan medans alla andra slutade idag. känns bra.
Idag har jag gjort två saker som förvånade mig, 1 jag hade byxdress på mig i skolan? trodde aldrig att jag skulle ta på mig den igen efter spanien men fick ett sug för den. 2 jag har köpt en vit kavaj! jag har aldrig varit mycket för kavajer men så såg jag den vita och typ dog. ni får bild imorgon på den nu är jag för trött.

Det är även tre dagar kvar till jul om någon har missat det. tror inte det men vem vet? Jag måste vara den enda som inte längtar så mycket efter jul, jag vill bara ha sommar!
fyy vad skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0