jul stress!

Oj har inte ens tid med det här men gör det iaf. Jag har stressat runt hela dagen från att jag vakna. Tre fick jag sätta mig ner för första gången. Jag sprang ner till min praktik och leta runt efter avdelningen jag skulle vara på och hitta typ ingenstans. Sprang ner till robin och sov och vart sur för att han var tvungen att vakan. men han fick en julklapp och belv glad. sprang hem mötte pappa sprang ner på stan och utförde ett ärende till en familjemedlem vet ej om den läser bloggen.

sprang hem och åt sen vidare till farmor och farfar och nu sitter jag här, ska städa, duscha, hjälpa till med granen, fixa köttbullar och skika. Usch... men det måste göras!

Ha det gött pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0