And I've been a fool and I've been blind

har märkt att mina rubriker sällan passar med inlägget längre men det sket man väl i.

kom precis hem från skolan, låter så konstigt att säga haha, men vi hade öppethus och var rätt kul, ta blodtryck, stick i fingret och massa, kommer även vara med i avesta tidningen wöö status!

jag har även lyssnat på duktiga människor från estet och mindre duktiga människor. och vissa fick mig att gråta, och jag gråter sällan till musik. Grattis ni som lyckades.

vet inte om jag har så mycket mer att säga, känner att mina känslor pendlar upp och ner och just nu känner jag mig mest tom, vill låsa in mig på mitt rum och vet inte varför, har ännu en gång fått ångest över att jag snart är "vuxen" och jag känner att jag inte är redo.
idag gillar jag inte orden älskling älska kärlek eller träna. va celibat och ät fett och socker tills du spyr, så känner jag just nu. fint va.


tar dom här och kryper ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0