ta det som en man

Blir ett litet snabbt inlägg nu trött, irriterad/ledsen men kände för att berätta lite om festen, den var awesome hade apkul! hann inte ens komma in på gården innan någon skrämde mig, kära mangnus hade klätt ut sig till en fågelskrämma och gick emot mig, skrek och grät hah.

Värsta var dock att jag gick hela festen och undra vad jag var lik och en timme innan jag ska hem kommer jag på att jag ser ut som en ÄNKA! helt seriöst. ta mitt liv typ haha det gjorde så allt sög.

Bilder kommer ut sen när mimmi har skickat dom.
Åh joo har även något som kliar på min hals, typ som en bula. undra om har fått en tumör? eller typ ett myggbett?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0