bus eller godis?

jag seeer det snöar! jag var "nästan" så glad imorse när mamma släpa med mig till västerås halv nio på morgonen och det var snö ute.
men blev gladare när jag fick fika, ja mitt schema kommer inte följas i helgen ALLS! fakk dat

men blev ännu gladare när jag fick ett par träningsbyxor med mig hem. nu jävlar ska jag vara hurtig!
stack sedan hem till farmor och åt mat, fick pengar och godis. woopwoop

måste vara barnvakt men ska väl försöka få hit någon fin vän som vill vara här med mig. undra vem jag kan muta med godis, film och så vidare?



Kommentarer
Postat av: mimsan

Bara för att jag var en sån underbar vän som höll dig sällskap (UTAN mutor hihi) så kommer jag copycata dig med det du har på dig. FANIMEJ va feting nice!!

2012-04-07 @ 00:42:08
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0