I ALL ÄRA ÄR MITT NYA ORD. MED STORA BOKSTÄVER

Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number,so call me, maybe?

klockan tio i tre hörde jag den där delen i en låt och den släpper inte! låten är halv bra och kass.
suicide silence är betydligt mycket bättre och det gjorde min dag idag.

death metal i all ära, och nej mimmi inte deaf metal.
jag vill ha en kepa, eller jag vill ha två. måste fixa det. åh pengar ♥
ska snart lägga 260 kronor på hårfärg, svider i hjärtat.

måste även ge totto pengar som köpte en fin bikini till mig, sen ska jag köpa shorts, knästrumpor, kepor, skate strumpor och ja jag kan fortsäffa.

EMILIA JAG VILL HA MINA ORANGA BEBISAR TILLBAKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0