jag kommer lyckas så mycket bättre med mitt liv än vad du kommer göra

älskar att bli stalkad, fast igår så stalka jag. mimmi var med mig och vi gick runt där.
blev kallad hora och blev glad ända in i själen!

mimmi sa att jag hade ett hjärta av sten under alla lager stål, vi var på marknaden igår, sofie var också med och vi hade rätt kul, spenderade pengar och träffade saknade människor som gry och sebbe.

lyssnade på när eirin sjöng och åt äcklig kebab. blev på hoppad av min moster för en ful bild jag la upp.

på kvällen så var vi vid risbroplan och grillade med värmejus och spelade kubb eller ja skulle spela kubb. blev förbannad och tog mina saker och stack hem.

jag ska bli bortgift direkt när jag fyller 18. mamma har redan valt man. sen la jag mig i sängen och sov och skippa alla idioter som var ute och hade fjortisfylla och tycker det är status att bråka med polisen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0