som en tennisboll kommer jag tillbaks till dig

jag sitter här i min jätte gula body som helt seriöst lyser. jag är en avlång tennisboll. fick nyss hjälpa mina bröder smörja en plåt. de ska baka en kladdkaka oh my... killar ska nog inte stå i köket när de är 11 och 8.

tog även en spruta idag, fick apont när hon drog ut nålen så fattar inte hur jag ska klara av att gadda mig mähäh.
men nu är sista sprutan tagen! i skolann iaf.

sista lektionen jag hade så skulle vi leka. jag HATAR att leka. dock så var jag med men ville bara vara 5 och gå där ifrån och gråta. social fobi? ja nästan så.

elaka lärare blää, nu ska jag dra på mig andra kläder och bege mig ut på enb pw
och jo jag är dö kär i mitt nagellack mumS !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0