det blev ganska långt men ganska bra!

HEJ! jag är nu hemma eller jag kom hem igår, det är dock lite skillnad på 40 graders värme och 11 grader här hemma, så igår kom jag hem efter 2 timmar buss 4 timmar flyg, mat och lite shopping i stockholm sen ca 2 timmars bil hem, bytte om och mötte gustav.
fick krama och pussa honom i några timmar och gud vad jag har saknat honom!
 
vi halvsov i min säng, åt sedan mackor och te samt kikade tv, pussade sedan honom hejdå och sov som fan!
vaknade kvart i sju, gick en pw vid halv åtta och nu sitter jag här.
väntar på att mimmi ska komma hem så jag får krama och kika skins med henne! min saknade kåmpis.
 
ska försöka berätta lite snabbt om turkiet. det har varit superbra väder hela veckan, ca 40 grader varje dag.
jag har bara legat vid poolen och solat och badat, svettats som en gris och ätit som fan!
vi struntade i att göra saker och tog det bara lugnt, drack drinkar på kvällarna och spelade spel och kollade film.
åkte till stan en gång och köpte mat och kalsonger, åkte ut med en båt i fredags och spydde nästan för det gunga så mycket. hade gärna stannat kvar och åker gärna dit igen. det var helt enkelt awesome!
 
jag har så mycket bilder att det kommer få delas upp i olika kategorier haha, men det gör jag senare.
ska packa alla skolsaker, börjar skolan imorgon ju!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0