måste verkligen säga att jag saknar mitt röda hår

trycker i mig min andra skål med turkisk yoghurt, som att jag inte äter bröd, smör, pålägg, gröt fil eller vanlig yoghurt så finns det inte så mycket kvar att välja på. men det är ju gott så varför inte
 
igår var en fin dag, drog till gustav och kikade film och bestämde sedan för att gå till eskiln, vi drog ihop ett gäng och precis när vi kom dit så börja det regna. mimmi och denice kom lite efter dyblöta haha, stackarna.
vi "kollade" fotboll åt mat/glass och pratade om det mesta. mycket trevligt faktiskt.
 
idag har jag för typ första gången legat ute och solat. blev även helt inne i frank anderssons bok så jag läste ut den på 2 timmar. sjukt bra om jag får säga det. sen la jag mig som vanligt i sängen och kollade got. 4 avsnitt kvar som jag kommer kolla klart på ikväll. lite panik över vad jag ska hitta på alla andra dagar.
 
måste dock börja packa till turkland...
 
nu drar jag iväg på innebandyträning med fys och löpning inräknad. nu blir det blod svett och tårar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0