bilden påminner om mitt jobb sådär

måste bara citera en kille som skrev till mig.
 
" du vill bara inte skriva med mig, en del människor är rätt konstiga och skygga för kontakt med andra människor. Kan de vara osäkerheten som drar folk tillbaks eller?"
 
"Du har säkert ingen lust att skriva med mig säkert för utseendet så alla säger. Men l don't care so bye..."
 
okej får jag slå honom? för jag vill gärna slå honom. om det är något jag hatar så är det när folk tror dom vet hur jag är som person. och osäkra små människor. som den här killen då.
 
jag är jätte trött och ja nu irriterad. lite hungrig också.
jag jobbar tydligen för satan och är en kärring. jag har försökt kommunicera med en kille som bara pratar mandarin. det var inte lätt. såg även jätte roligt ut när man ska förklara saker.
 
nu ska jag försöka få sömn då klockan ringer 4.15 imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0