du är den vackraste jag mött

idag fick jag träffa min person. och ja hon är min person och hon kommer alltid vara min person. älskar henne så sjukt mycket.
 
vi var och kollade innebandy, gick till ica fontänen bara för att köpa glass och sedan hem till mig igen. vi kollade barnprogram och prata om allt som vanligt. sånt man bara kan göra med dom bästa.
när sofie skulle hem och äta så kom mimmi, vi tog igen lite förlorad tid, pratade om människor som bör växa upp och allt annat som händer i ens liv när man är 17.
 
kollade efter snygga killar och tatueringar och drömde om att få vara myndig.
det belv en bra kväll som jag trodde skulle bli usel.
 
imorgon bär det av till västerås, har med min fighter tidning och ska kolla på allt jag inte tänker köpa och äta onyttigt.
 

Kommentarer
Postat av: mimsan

HAHAHA fyfan va ohet. älskar dig!

2012-12-09 @ 17:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0