duger jag nu?

den här dagen har vart seg, hade noll lust att göra något och noll inspiration när det gällde kläder så jag har städat. verkligen städat. jag har rensat böcker, papper, dammat, dammusigit, till och med listerna. rensat garderoben, gjort det lite finare och tagigt bort saker,
 
väntar på min fina tavla som ska upp och göra mitt rum finare. har nu dragit på mig kläder som ser ut som typ en luffare, min mamma kommer bli sur.. väldigt sur och ska snart dra till morfar på middag. försökte få med mig gustav med icke.
 
kvällen känns inte så lockande. mor och far ska på krogen och även gustav som ska fira sin födelsedag, och jag som är den fina siffran 17 får sitta hemma och fortsätta städa eller plugga. lockande? nej trodde väl det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0