fån mig till dig

jaha, då var även denna jul över så nu är det bara att tagga till nyår!
men denna jul har vart lite bättre än någon annan, jag var jätte pirrig inför julen och kunde inte somna haha, länge sen det hände. fick äntligen ha på mig min klänning och öppna julklappar!
 
kände mig som världens sämsta flickvän, som ska byta halsbandet jag fick av min karl och bortskämd av mor och far samt släkten som gav mig allt jag ville ha. kanske kommer upp bilder senare om man pallar.
fick även ett väldigt fint armband av svärföräldrarna.
 
då min mor skulle jobba så drog vi tidigare till norberg för att hinna äta och umgås, men innan kom fina killen och sa hej, fick säga grattis och god jul i verkligheten. kom även där ifrån nu så hann träffa honom och släkten lite på kvällen som var hur mysigt som helst!
 
så jag har ätit, kramat tomten, ätit, blivit bortskämd med allt från resväska, kläder, böcker, pengar, smink och så vidare. skrattat, haft djupa diskussioner och lekt i snöhögar med gustav.
 
så känner att jag avslutar den här julen med att beundra allt jag fått, tänka på nyår och samla ork för att dra till släkten hej kom och hjälp mig, men på ett bra sätt imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0