I can do anything I want if I work hard and I´m smart about it

okej nej det kanske inte är den bästa uppdateringen men att gå upp fyra på morgonen, jobba sen komma hem och vara barnvakt tar på en. sen att berätta att jag gjorde halvfabrikat till middag och tog hand om en patient är kanske inte det roligaste att läsa om.
 
MEN jag har en ganska rolig sak att skriva om. 1 skulle ta ett venprov på en kvinna igår. 2 när jag hade fått in nålen i venen så gick nålen sönder. 3 hon klarade sig så lugna er. 4 hon gick på blodförtunnande så det rann som fan. 5 när jag väl fick mina prover visade det sig att det var fel prover jag tog.
 
ville gråta.
nu ska jag jobba eftermiddag,se om jag hamnar i krylbo igen. och så kommer jag vara bajstrött och vilja ha socker men äter jag massa onyttigt så kommer jag få ångest för att jag inte hinner träna förrän på fredag. ni hör ju ilandsproblemen och hur roligt mitt liv är.
 
lev med det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0