It's town full of losers

sitter och kollar på musikhjälpen och försöker sminka mig.
min sista eftermiddag den här veckan och jag känner att det här inte är min grej, att jobba på kvällarna. dock slutar jag halv 8 idag!
 
vid 8 drog jag ner till gymmet, körde slut på mina ben och slängde blickar på någon liten flicka som sprang runt och peta på allt och kom och störde. morgonhumör hej!
 
nu komemr westlife på! hahah shit vad länge sen!
igår fick jag även träffa min fina kille igen! fyra dagar sist dock blev det ett snabbt hej och några pussar, men allt räknas!
 
sjukt hur glad man kan vara ibland. nu ska jag dra på mig samma kläder som igår, se om jag kan ta mig ner med mina ben och hitta något att äta.
vi fick kalvsylta igår och det vägrade jag stoppa i munnen, så drog i mig massa frukter, rån och nyponsoppa haha.
hoppas på något bättre ikväll!
 
nu ska jag se om männen som tar alla mina träd ska komma upp och säga något, måste nog klä på mig då..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0