kom och dansa med mig

sista lediga dagen sen blir det jullov, jobbigt va?
ska dra till skolan nio imorgon och få lite mer lov än vad jag har nu, skönt att få träffa klassen!
 
idag gick jag upp halv nio för att llägga mig i soffan och skippa träningen.
jag har slagit in alla julklappar som blev rätt awesome. fick träffa mimmi som var snäll och bjöd mig på lunch och fick umgås som förr!
 
gick sedan ner på innebandyträningen och körde för typ sista gången innan det blir lov där med. skrattade åt anna som störde sig på att gustav spände sig i spegeln och gick ut lite då och då ( " men han måste ju träna om han ska vara på gymmet!!!!")
det lät typ så.
och jag tränade i tjocktröja. mysigt värre.
 
nu ska jag kolla klart greys, duscha och välja ut kläder imorgon så jag blir råsnygg för sista dagen i skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0