nyår, 1 och 2 år sedan snart

den här dagen var bra, så som jag ville spendera den, jag och sofie var hos mig en stund, pratade om mina drömmar, hur pinsam jag var i lördags när jag böla för en skitsak och lyssnade på fjortisdunk. som var det bästa vi visste i 7an,
att va med henne är guldvärt. tur att jag får fira nyår med henne! bara mimmi som fattas..
 
gustav kom sen, fick massage, lyssnade på kärlekslåtar och sov någon minut.
sam kom och hämtade oss och det blev pizzamys med massa människor!
efter det så kom med andra ord fram. det slutade med att jag var irriterad och satt tjurig ett tag.
pratade vård med monika och andre och klänningar med elin och oskar.
 
gick hem med gustav. skönt att gå för en gångs skull och nu ska jag snart lägga mig. full dag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0