vad gör vi? nu kör vi

jag är ledig i tre dagar och jag kunde inte vara gladare!
jag ska sova som aldrig förr och unna mig sömn.
 
dagen har vart sjukt lugn och gått ganska mycket självständigt.kämpat mot migrationsverket och andra tråkiga saker som man inte ska behöva göra.
 
imorgon ska jag gymma för första gången sen sommaren, ska börja i fh men uppe, jag på atlet hahah åh gud nej inte än!
som att suget efter innebandy är noll och jag skulle kunna säga tack och hej nu om jag kunde men att ha betalat 1400 så kämpar jag till slutet innan jag hittar på något nytt som kan hålla igång mig!
 
nu ska jag kolla på mer om sex tack eller vad det hette, lät roligt eller så
 
så här hoppas jag att jag kan hålla igång igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0